.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 1 شنبه

حجت الاسلام مهدي كروبي با ابراز تاسف از حملات شديد تعدادي از ائمه جمعه به وي هشدار داد به زودي و در فرصتي مناسب پاسخ آنان را خواهم داد. وي افزود : بنده نامه اي را از سر دلسوزي و احساس وظيفه نوشتم كه عده اي آن را به باد انتقاد گرفتند و عده اي هم از آن استقبال كردند اما اين مسئله نبايد بهانه اي شود براي تخريب تهمت و ناسزا بنده هم از منتقدين و هم از موافقين استقبال كردم اما نمي توانم در مقابل توهين كنندگان سكوت كنم و حتما به زودي پاسخ آنها را خواهم داد . در نماز جمعه 23 مرداد امام جمعه مشهد و امام جمعه هاي موقت تهران و قم بشدت آقاي كروبي را مورد حمله قرار داده بودند.

كتاب « جنگجوي اژدها » نوشته ربيعه قدير رهبر كنگره جهاني اويغورها به يكي از پرفروش ترين كتاب ها تبديل شده است . كشتار مسلمانان در سين كيانگ توسط دولت چين و اخبار مربوط به آن عامل اصلي شهرت اين كتاب و نويسنده آن شده است . كتاب « جنگجوي اژدها » تاكنون به زبان هاي انگليسي ايتاليائي و كره اي ترجمه شده و قرار است به زودي به سه زبان فرانسه اويغوري و ژاپني نيز ترجمه شود. اين كتاب حاوي خاطرات نويسنده از دوران زندان در چين است .

از اردبيل خبر مي رسد بر اثر يك انفجار در اين شهر 2 نفر از كارگران شهرداري به شدت مجروح شدند . اين موادمنفجره كه گفته مي شود بصورت بمب دست ساز در پاكتي سركوچه فرمانداري اردبيل جاسازي شده بود هنگام جابجائي زباله منفجر گرديده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.